19 dec 2017

Jag ska försöka att skriva nu ett tag.. Jag gillar ju att skriva så varför inte börja igen? Jag tror jag har slutat för jag tycker inte om att gå in på datorn hela tiden men hoppas jag slipper de nu och att appen fungerar lika bra! Mitt liv kanske inte är så intressant men jag gillar det iallfall, haha.
Har nu två busungar, är gift och har tre jobbiga katter. Haha! Och har hunnit att möblera om lägenheten säkert 100ggr.. Bästa jag vet haha! Och har byt ut en massa.. Livsfarligt att tycka om inredning.

En dotter och en son, kan ju inte bli bättre! Min dotter är nu 2,5år och min son är snart 7mån.. Tiden gårså himla fort! 

Katterna: Godis 7år, hona - Pepsi 2år, hane - Twix 7mån, hane
Världens goaste och snällaste alla tre, ibland iallafall haha!

Är mammaledig till maj så hoppas jag har lite tid att skriva, vet aldrig med mina små busar. Ibland är dom väääldigt busiga och ibland får man nästan ge dem kaffe för att dom ska leka lite. Men dom är det bästa som hänt mig! Får mig alltid att le och skratta.

Vi får se hur länge jag orkar vara kvar här nu igen innan jaag tröttnar, haha.

En bild från min dotters lucia ♡

Kommentera här: