Ny familjemedlem

Det låter helt galet men imorgon så åker vi och hämtar en liten valp! Sååå roligt!
Jag hoppas verkligen att det funkar med Godis eftersom de inte funkade med dom andra katterna men det kanske var för att det var just katter?
Men det ska bli så himla roligt, har fixat en massa saker och stor städat idag så han inte tuggar påen massa grejer tex barnens leksaker.
Valpen är en blandning av engelsk springer spaniel och labrador, han är så sööt!
Vi hade tänkt att kolla på han innan vi bestämde oss men de struntade vi i, vi vill så gärna ha en hund.
Vilka Svenssons vi är, hahaha. Bara volvon som fattas sen är vi kopplet!

Köpte ett så häftigt koppel till valpen me
d reflex och matchande halsband, kommer bli super fint och han kommer att synas. Vill nog ha en reflex väst till han också på kvällarna men vi får se.
Måste köpa foder och matskålar till han, det är de enda vi inte har köpt. Vi ville inte släpa på en 15kg säck med mat 4-5km liksom, haha. Men min far eller jag (jag övningskör) kommer att köra oss till Timmele, där hunden bor nu, medans min mamma passar barnen.
Läääängtar så!


Kommentera här: