20 dec 2017

Tänkte skriva lite hur gårdagen var..
Natten till tisdag var inte rolig alls Elliot (min son) var inte alls så sugen på att sova hela natten, han vaknade flera gånger och bara skrek.

Fick sova en stund på morgonen men fick snällt kliva upp eftersom Tobias (min man) vän skulle komma så ville klä på mig, bädda sängen och städa upp lite.
Har inte gjort sådär jättemycket idag, har inte direkt varit på humör men har lekt och busat lite med barna idag.

Tenea (min dotter) var på förskolan idag i 5h så hon har varit väldigt nöjd. Jag tycker att 15h är för lite, borde vara 25h istället så kunde dom vara där 5h varje dag ist. Hon tycker det är så himla roligt och det ger dom så mycket att vara där. 

Har varit i affären allihopa en snabbsväng efter vi hämtade Tenea på förskolan annars har vi bara varit hemma. Värsta jag vet..

Men imorgon händer det lite mer, först ska jag till trafikskolan kl 10 och sen ska vi till BVC med Elliot kl 14.30 för han ska få vacc, sen ska Tobias och hans vän hjälpa Tobias mamma att flytta lite av hennes grejer till hennes nya lägenhet.

Jag hoppas jag får sova inatt iallafall, haha.
Godnatt ♡

Kommentera här: