Liseberg

Igår var jag med min lilla familj och mina föräldrar på jul på Liseberg. Det var så mysigt! Dock var det väldigt mycket folk men det gick bra ändå. Barnen tyckte nog det var ganska roligt med alla lampor och sånt men dom var ganska trötta för vi hade varit ute sen kl 09.30 och kom hem kl 20.00 ungefär.
Tenea somnade med engång haha. 
Vi vann 2st stjärnvinster igår med! En Twix/Snickers och en Toblerone, som vi inte kommer äta tillräckligt med godis i jul haha!
Elliot var så busig när vi kom hem och kröp runt i hela lägenheten och bara tjöta. Han bråkade lite med min när jag skulle slå in lite julklappar som vi köpt igår, ville gärna sno pappret och tugga på allt jag höll på med haha.

Idag blir det uppesittar kväll med bingolotto och fixa julskinkan. Men nu på dagen ska mannen och en vän till oss hjälpa svärmor att flytta, sen måste vi nog till affären och handla lite.

Barnen och mannen sover än så ska se om jag får sova i någon timme till. Lyx! Haha.







Kommentera här: